El CE La Llagosta inscriurà de nou un primer equip a la FCF després d'un any en blanc
- Detalls
- Categoria: Esports
- Publicat el Dimecres, 07 Agost 2013 21:21
- Vist: 4622

Els llagostencs militaran a la 4a Catalana, la darrera categoria del futbol amateur català, i jugaran els seus partits a casa, els dissabtes a les 6 de la tarda.
La Junta directiva del CE La Llagosta ha aprovat la inscripció del primer equip per a la propera lliga 2013-2014. Els responsables de l'entitat van acceptar un projecte esportiu que s'avenia amb els seus plantejaments i on el principal element era que l'equip no suposés una despesa extra per al club i que aquest no es nodrís econòmicament del futbol base. D'aquesta manera, el club recupera l'equip amateur després que la temporada 2011-12 es retirés de la competició de 3a Catalana i que l'any passat no tinguessin cap primer equip inscrit.
La inscripció d'un equip a la Federació Catalana de Futbol ha estat comunicada a tota la massa social del club, que haurà de ratificar la creació del conjunt a l'assemblea ordinària que se celebrarà al setembre. El nou equip del Club Esportiu la Llagosta el formen, hores d'ara, una quinzena de jugadors, que fins i tot estan disposat a sufragar part de les despeses de la competició.
Els entrenaments començaran el dilluns 26 d'agost, en un principi, el nou equip de 4a Catalana -la darrera categoria del futbol regional català- disputarà el primer amistós el dimecres 28 d'agost. Els partits de lliga en camp propi els jugaran els dissabtes a les 18 hores, al camp municipal Joan Gelabert. El club presidit per Andreu Torcal va passar de militar la temporada 2010-11 a Primera Territorial a desaparéixer -un any i mig després- en retirar-se del grup 9è de la Tercera Catalana per manca d'efectius.